شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مرکز مشاوره ایران تحصیل

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 99

زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 99

ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی فرصتی دوباره برای تحصیل در رشته های دانشگاهی مورد علاقه داوطلبان کنکور و متقاضیان ورود به دانشگاه فراهم کرده ، پذیرش بدون آزمون در رشته های با سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری – آزاد و پیام نور فراهم نموده است.

نحوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 99

داوطلبان برای اطلاع از نحوه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری 99 ، می بایست در انتظار اطلاعیه سازمان سنجش باشند . معمولا روند ثبت نام ورودی نیمسال اول و نیمسال دوم دانشگاه های سراسری با هم متفاوت می باشد .

نحوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مهر 99 :

طبق اطلاعیه سازمان سنجش نحوه پذیرش بدون ازمون دانشگاه های سراسری 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود . مراحل ثبت نام به این صورت است که :

وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید .

از منوی رنگی سمت راست صفحه گزینه " سراسری " را انتخاب کنید .

دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید .

قسمت های مختلف دفترچه ثبت نام از جمله شرایط ، مدارک و لیست رشته های ارائه شده را به دقت مطالعه کنید .

در صورت یافتن رشته محل مورد علاقه خود وارد سامانه ثبت نام شوید .

با پرداخت هزینه ثبت نام ، کارت اعتباری ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 99 را تهیه کنید .

تصویر عکس 3 * 4 خود را در سایت آپلود کنید .

فرم انتخاب رشته خود را حداکثر با 100 کد رشته محل ، تکمیل نمایید .

شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی ثبت نام را دریافت کرده و تا پایان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید .

برای ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلیاطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ، اطلاع از شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و مشاوره انتخاب رشته ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952تماس از سراسر کشور

9092305587تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

نحوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 99

با در نظر داشتن ثبت نام بهمن سال های گذشته ، پیش بینی می شود ثبت نام ورودی بهمن 99 به صورت حضوری و در واحد های دانشگاهی انجام شود . مراحل ثبت نام به این صورت است که :

وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید .

از منوی رنگی سمت راست صفحه گزینه " سراسری " را انتخاب کنید .

دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید .

قسمت های مختلف دفترچه ثبت نام از جمله شرایط ، مدارک و لیست رشته های ارائه شده را به دقت مطالعه کنید .

با پرداخت هزینه ثبت نام ، کارت اعتباری ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 99 را تهیه کنید .

با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ، حضورا به واحد مورد نظر مراجعه کنید .

زمان ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی سال 99

با توجه به اینکه ثبت نام برای هر یک از داوطلبان در هر دانشگاهی در دو ترم مهر و بهمن صورت می پذیرد، لذا برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور ترم مهر می توانید همزمان با سایر رشته های با آزمون اقدام نمایید.

زمان ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی برای داوطلبان ترم بهمن نیز اواخر بهمن ماه می باشد. بنابراین برای رشته های مورد نیاز در هر یک از دانشگاه ها لازم است در اواخر بهمن ماه اقدام نمایید. متقاضیان توجه داشته باشند که مهلت ثبت نام محدود می باشد و به همین دلیل در زمان تعیین شده اقدام نمایید.

امکان ثبت نام برای دانش آموزان پایه دوازدهم نیز وجود خواهد داشت. دانش آموزان پایه دوازدهم در صورتی می توانند در ثبت نام بدون کنکور شرکت نمایند که مدرک دیپلم خود را تا شهریور ماه دریافت نموده باشند.

شرایط پذیرش در دانشگاه بدون سوابق تحصیلی

  • آن دسته از داوطلبانی که دارای دیپلم نظام جدید می باشند در صورتی که مدرک خود را تا پایان شهریور ماه اخذ نمایند، می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم نیز می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.
  • همچنین برای آن دسته از داوطلبانی که دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش دارند نیز در صورتی که دارای مدرک کاردانی باشند، امکان ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی را خواهند داشت.

خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. با توجه به اینکه هر یک از دانشگاه ها شرایط خاص خود را برای پذیرش دارند، برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه های مختلف می توانید با مشاوران انتخاب رشته ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

منبع : ثبت نام دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی 99-1400

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99-1400

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99-1400

ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99 در خارج از کشور از جمله ثبت نام های پرمتقاضی برای کنکورتجربی می باشد.شرایط فیزیوتراپی بدون کنکور شرایط خاصی را ممکن است دارا باشد. درسایت ایران تحصیل در مورد رشته فیزیوتراپی برای شما مطالب متنوعی را قرار داده‌ایم و مشاورین ما سعی در کمک به شما برای بالا بردن اطلاعات و همچنین کمک در موفقیت این مسیر داشته‌اند. ثبت‌نام رشته های بدون کنکور تجربی در زمان مقرر هرساله انجام می‌شود.

جهت آموزش و مشاوره ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج از کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج از کشور

اگرقصد ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99-1400 را دارید، بهتراست به خواندن چند خط در اینترنت و دانستن چند کلمه در مورد این رشته اکتفا نکنید و تلاش خود را درجهت کسب اطلاعات بیشتر در این موردانجام دهید. این اطلاعات را می‌توانید از مشاورین ما کسب نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هرساعت که شما مایل به تماس باشید، آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشند. هرساله شرایط پذیرش کنکور نسبت به سال قبل تغییر می کند و برای کسب اطلاع از این تغییرات بهتراست قبلا از ثبت‌نام و انتخاب رشته، با چشم‌باز و آگاهی کامل از این تغییرات اقدام به ثبت‌نام نمایید. یک مشاور آگاه می‌تواند به شما اطلاعات زیادی در مورد ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور و شرایط فیزیوتراپی بدون آزمون و رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی ارائه دهد. قطعاً دانشگاه‌های زیادی هستند که شما می‌توانید پذیرفته شوید. اما نکته مهم در اینجا،چگونگی شرایط همچنین دانشگاه و اهدافی که شما قصدرسیدن به آن رادارید می‌باشد.

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کدام دانشگاه ؟

گرایش داوطلبان کنکور به رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در سال‌های اخیر بسیار افزایش‌یافته است. این افزایش موجب علاقه‌مندی و بالا رفتن داوطلبان در این رشته شده است. ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور برای بسیاری از داوطلبانی که اطلاعی از کنکور و این رشته نداشته باشند،اندکی گیج شوند و یا اینکه دچار استرس شوند که چطور می‌توانند از شرایط فیزیوتراپی بدون آزمون آگاهی یابند؟ قبولبی در رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علمی کاربردی و رشته فیزیوتراپی بدون کنکور دانشگاه آزاد امکان پذیر نیست ما تیم بسیار قوی در زمینهٔ مشاوره کنکور برای خدمت‌رسانی به شما داریم. از زمان ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور تا پایان آن با شما همراه خواهیم بود. اگر قصد شرکت در رشته‌های بدون کنکور را دارید ، بهتراست با مشاورین مادر تماس باشید تا به شما درمورد تاثیر معدل، شرایط ثبت‌نام، رشته‌های انتخابی، دانشگاه‌های موردپذیرش، آگاهی و اطلاع کامل بدهیم. دانشگاه علمی کاربردی نیز همانند دانشگاه آزاد اقدام به ثبت‌نام در برخی از رشته‌های خود می‌نماید.

رشته‌های پیراپزشکی چه رشته هایی هستند؟

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور آگاهی در این مورد که رشته‌های پیراپزشکی شامل رشته‌هایی می‌شود که به بیماران کمک می‌کنند تا سلامتی خود را حفظ نمایند و یا اینکه سلامتی خود را بازگردانند. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف پیراپزشکی می‌توانند در بیمارستان‌های خصوصی،دولتی،کلینیک‌ها، تکنیسین آزمایشگاه ، تکنیسین رادیوگرافی، رادیولوژیست، فیزیوتراپیست، صحبت تراپیست، دیالیز تراپیست، تکنیسن اورژانس و … به کار مشغول شوند.پس بهتر است همین حالا با مشاورین ما برای کمک در جهت ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج و لیست رشته های تجربی بدون کنکور تماس حاصل نمایید.

شرایط ادامه تحصیل در رشته فیزیوتراپی چگونه است؟

بعد از ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کشور های خارجی زمانی که شما در رشته فیزیوتراپی پذیرفته می‌شوید،در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل خواهید شد.اما می‌توانید این تحصیلات خود را درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ادامه دهید. در دوره کارشناسی مانند پزشکی عمومی این رشته نیز گرایش خاصی ندارد. اما ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کارشناسی ارشد در رشته‌های فیزیولوژی ، علوم تشریح، آناتومی امکان ادامه تحصیل برای شما وجود خدهد داشت.اگر درموردگرایش های این رشته اطلاعات خاصی ندارید،بهتراست با مشاورین ما در تماس باشد تا به شما کمک کنند به اطلاعات جامع در مورد این رشته‌ها دست‌یابید. انتخاب رشته و آینده شغلی و بازرار کاردر هر رشته‌ای نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب آن خواهد داشت. پس بهتراست اگر می خواهید ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور شرکت کنید، از تمامی دروس و واحدهای رشته فیزیوتراپی آگاهی کامل یابید و سپس دست به انتخاب رشته بزنید.

بازار کار رشته فیزیوتراپی چگونه است؟

همان‌طور که خدمتتان عرض کردیم، فارغ‌التحصیلان رشته فیزیوتراپی در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز بهداشت حلال احمر و …استخدام می‌شوند.خبر خوب درمورد رشته فیزیوتراپی این است که اکثر فارغ‌التحصیلان آن جذب بازار کار و استخدام می‌شوند. اگر می خواهید شما نیز وارد بازار کرا شوید و ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور کنید،بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید.

رشته فیزیوتراپی می‌توان گفت بازار کاری خوبی دارد. اما نمی توانید ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور را انجام دهید و پس از آن به فکر شغل و آینده شغلی باشید. اینکه چگونه می‌توان در این رشته پذیرفته شد و دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی کدامند چه‌ کارهایی و دروسی لازم است برای این رشته بیشتر مطالعه شود، از سوالاتی است که مشاورین ما پاسخ آن را به شما خواهند داد.مشاورین ما به صورت کامل به شما در مورد ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور توضیح خواهند داد.

منبع : شهریه فیزیوتراپی دانشگاه ازاد

رشته ی هوشبری

رشته ی هوشبری

رشته ی هوشبری از زیرشاخه های رشته های پیراپزشکی است که در چند سال اخیر در مقطع کاردانی ارائه می شد اما در حال حاضر امکان تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برای دانشجویان فراهم است. نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته هوشبری از طریق آزمون سراسری و به صورت متمرکز می باشد.دانشجویان در طول دوره تحصیل در رشته هوشبری واحد های تئوری ، عملی و کارآموزی در محیط های درمانی را می گذرانند.این رشته یک تیم درمانی را تکمیل می کند و عملیات بهبود بیمار در اتاق عمل را تسریع می کند و در واقع هدف از این رشته این است که فارغ التحصیلان این رشته بتوانند به عنوان دستیار در کنار متخصصان بیهوشی در اتاق عمل انجام وظیفه نمایند.همچنین فارغ التحصیلان این رشته توانایی شناسایی دستگاه هایی چون اندازه گیری گاز های موجود در خون افراد و همچنین تنظیم آن ها ،کاربرد دستگاه های بیهوشی و نحوه استفاده از آن و نیز استریل کردن این دستگاه ها را نیز به خوبی آموزش می بینند.

کدام دانشگاه ها در رشته هوشبری دانشجو می پذیرند؟

· دانشگاه علوم پزشکی ایران

· دانشگاه علوم پزشکی تهران

· دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

· دانشگاه علوم پزشکی خمین

· دانشگاه علوم پزشکی آبادان

· دانشگاه علوم پزشکی ساوه

· دانشگاه علوم پزشکی کاشان

· دانشگاه علوم پزشکی مشهد

· دانشگاه علوم پزشکی کردستان

· دانشگاه علوم پزشکی کرمان

· دانشگاه علوم پزشکی قزوین

· دانشگاه علوم پزشکی شیراز

· دانشگاه علوم پزشکی قم

· دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد

· دانشگاه علوم پزشکی زنجان

· دانشگاه علوم پزشکی سیرجان

· دانشگاه علوم پزشکی تربیت حیدریه

· دانشگاه علوم پزشکی جهرم

· دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

· دانشگاه علوم پزشکی تبریز

· دانشگاه علوم پزشکی بندر عباس

· دانشگاه علوم پزشکی البرز

· دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

· دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

· دانشگاه علوم پزشکی اراک

· دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

· دانشگاه علوم پزشکی گناباد

· دانشگاه علوم پزشکی دزفول

· دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

· دانشگاه علوم پزشکی گیلان

· دانشگاه علوم پزشکی مشهد

· دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

· دانشگاه علوم پزشکی زابل

· دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

· دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

· دانشگاه علوم پزشکی یزد

· دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

· دانشگاه علوم پزشکی گراش

· دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

· دانشگاه علوم پزشکی بابل

· دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

· دانشگاه علوم پزشکی ساوه

· دانشگاه علوم پزشکی لرستان

· دانشگاه علوم پزشکی گلستان

· دانشگاه علوم پزشکی گیلان

· دانشگاه علوم پزشکی نیشاپور

· دانشگاه علوم پزشکی مازندران

· دانشگاه علوم پزشکی همدان

· دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

_برای آگاهی از شرایط دقیق ثبت نام رشته ی هوشبری بدون کنکور

_ زمان ثبت نام هوشبری بدون کنکور

_ نحوه ی ثبت نام رشته ی هوشبری بدون کنکور

با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099072952 9092305587 ( استان تهران) تماس همه روزه از ۸ صبح تا ۱ شب.

درس های رشته :

جمعیت شناسی- آناتومی- اصطلاحات هوشبری- اصول پرستاری- اصول مراقبت های ویژه- بیماری شناسی- تربیت بدنی- تنظیم خانواده- رفتار در اتاق عمل- روش احیاء قلبی و ریوی- روش بی هوشی 1و 2 و 3 و 4 – زبان عمومی- فارسی عمومی- فورماکولوژی 1 و 2 -فیزیولوژی 1و 2 – فیزیک – کارآموزی در عرصه – معارف اسلامی 1 – معرفی بیمار – میکروب شناسی

کارشناشان رشته ی هوشبری می توانند :

  1. در مراکز درمانی و کلنیک های احیای قلب و بیماری های کلیوی و ….برای بی حس کردن ناحیه ای که جراحی و یا عمل پزشکی انجام می شود کنار متخصصین هوشبری نقش مهمی را ایفا می کنند
  2. تجهیزات اندازه گیری خون و سایر دستگاه ها که کاربرد آن ها متناسب با عمل جراحی مهم است را تنظیم می کنند و به کار گیرند
  3. می توانند با مطالعه پرونده پزشکی بیمار و تسلط بر روحیات و شخصیت شناسی بیمار از بیمار پرستاری کنند
  4. زیر نظر متخصص بی هوشی می توانند بیهوش کردن بیمار را شروع کنند و از بیمار مراقبت های قلبی و .. به عمل بیاوند

منبع : رشته هوشبری بدون ازمون بر اساس سوابق تحصیلی

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور بدون آزمون

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور بدون آزمون

یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در میان داوطلبان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور است با توجه به نیاز جامعه به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و بازار کار نسبتا خوبی که برای این رشته ها فراهم است میتوان گفت داوطلبان پذیرش در رشته های پیراپزشکی و یا پیراپزشکی بدون آزمون انتخاب درستی را با توجه به توانایی های خود داشته اند.

شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

احتمال ارائه شدن رشته های پیراپزشکی بدون کنکور نزدیک به صفر است. اما اگر ارائه شوند ، از طریق دفترچه انتخاب رشته کنکور و یا به صورت جداگانه قابل مشاهده خواهند بود. در سال های گذشته ، پذیرش در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور مشروط بر دارا بودن برخی شرایط بود که عبارتند از:

· دارا بودن دیپلم 3 ساله متوسطه نظام جدید و دوره پیش دانشگاهی

· دارا بودن حداقل معدل کتبی دیپلم 15

· دارا بودن سلامت جسمی و روانی متناسب با رشته مورد نظر

· دارا بودن حداقل سن 18 و حداکثر 25 سال تمام و در صورت انجام خدمت سربازی 27 سال تمام

· دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی ، مجاز به ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی نمی باشند.

· داوطلبان آقا نباید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.

· رشته های بدون کنکور پیراپزشکی فقط در مقطع کاردانی ارائه می شوند.

· دانشجویان ملزم به گذراندن تعهد خدمت 3 برابر طول مدت تحصیل در یکی از مراکز پزشکی معرفی شده توسط دانشگاه ، هستند.

· ادامه تحصیل دانشجویان رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در مقطع کارشناسی و بالاتر ، مشروط به گذراندن دوره تعهد خدمت می باشد.

· داوطلبان متاهل باید رضایت همسر خود را کسب کنند.

· تحصیل در این رشته ها رایگان می باشد ولی در سال 97 ، اگر داوطلبی قصد گذراندن دوره تعهد خدمت را نداشت ، باید شهریه ای معادل 2/500/000 تومان برای هر ترم پرداخت می کرد. چنان چه پذیرش این رشته ها ، در سال های آینده نیز بر اساس سوابق تحصیلی صورت گیرد ، شهریه پرداختی با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

توجه داشته باشید که رشته های پیراپزشکی فقط در بعضی از دانشگاه های روزانه و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده بودند و متقاضیان باید حتما در کنکور تجربی شرکت می کردند تا مجاز به انتخاب این رشته ها می شدند. مجددا تاکید می کنیم که تمام رشته های نام برده در مطلب فوق ، متعلق به دوره های گذشته بوده و لزوما برای تمام دوره های آزمون سراسری ، صدق نمی کند

اسامی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سال های گذشته

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی درج می گردد که ما در این بخش تصویر آن را قرار داده ایم :

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی سال 99

· کاردانی بهداشت عمومی – بهداشت خانواده

· کاردانی بهداشت عمومی – مبارزه با بیماری ها

· کاردانی بهداشت محیط

· کاردانی علوم آزمایشگاهی

· کاردانی هوشبری

·

· برای اطلاعات بیشتر در مورد پیراپزشکی بدون آزمون – شرایط ثبت نام و پیش ثبت نام پیراپزشکی بدون آزمون با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

· تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

· تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

· پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

به اطلاع داوطلبان ورود بدون آزمون به رشته های پیراپزشکی می رساند زمان اعلام نتایج رشته های پیراپزشکی بدون کنکور طبق سنوات گذشته در اسفند ماه مس باشد ولی با توجه به شرایط کنونی احتمال تغییر این زمان وجود دارد. پس احراز قبولی داوطلبان رشته های کاردانی نیمه متمرکز بر اساس سوابق تحصیلی از جمله کاردانی مامایی بدون کنکور – هوشبری – اتاق عمل – علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی داوطلبان موظفند برای ادامه روند ثبت نام خود به دانشگاه های قبولی خود مراجعه کنند.

منبع : رشته های پیراپزشکی بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت نام مامايي بدون كنكور 99

ثبت نام مامايي بدون كنكور 99

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه آزاد تا حدودی متفاوت با لیست رشته های دانشگاه سراسری و طبیعتا نحوه ثبت نام و انتخاب رشته نیز اندکی فرق دارد. برای انتخاب لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد متقاضیان باید از بین تمامی رشته ها تنها 100 مورد را انتخاب نموده و در لیست مربوط به خود وارد نمایند. لازم به ذکر است که در این موارد داوطلبین گرامی باید از روی میزان علاقه مندی و توانایی های خود برای این کار اقدام نمایند.

شرایط تحصیل بدون کنکور رشته مامایی دانشگاه سراسری

داوطلبانی که قصد دارند کد رشته های مربوط به رشته های بدون کنکور پیراپزشکی را هنگام انتخاب رشته کنکور تجربی ثبت نمایند ، بایستی از شرایط مربوطه اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس اقدامات لازم را به انجام برسانند.

· حداکثر سن در نظر گرفته شده برای داوطلبان تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور ، حداکثر 25 سال می باشد. شرط حداکثر سن برای آقایانی که دوره خدمت وظیفه عمومی خود را گذرانده است ، حداکثر 27 سال می باشد.

· تنها دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید و قدیم و همچنین مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم در رشته تجربی ، می توانند نسبت به انتخاب رشته های بدون کنکور پیراپزشکی اقدام کنند.

· در صورت اعمال شرط معدل ، داوطلبان می بایست دارای حداقل معدل 15 باشند.

· دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه مقاطع تحصیلی تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور ، مجاز به شرکت در این دوره ها نمی باشند.

· شرط بومی پذیری از جمله شرایطی است که در برخی از دوره ها ملاک عمل قرار می گیرد.

· تعهد خدمت پذیرفته شدگان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور به میزان سه برابر طول مدت تحصیل آن ها می باشد.

· کلیه داوطلبان واجد شرایط تنها در صورت کسب نمره قبولی در مصاحبه ، می توانند در رشته مورد نظر خود به تحصیل بپردازند.

توجه داشته باشید که تمامی شرایط مذکور در دوره های مختلف دستخوش تغییراتی بوده و برای تمامی دوره ها صدق نمی کند. بنابراین ممکن است در برخی دوره ها اجباری بر تحصیل در رشته تجربی در دوره دوم متوسطه نبوده و یا شرط معدل لحاظ نشود. از هیمن رو ، آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور پیراپزشکی و شرایط اختصاصی هر یک از آن ها پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی در دوره مورد نظر امکان پذیر است و تا قبل از آن نمی توان اطلاعات دقیقی را درمورد پذیرش این رشته ها و شرایط مربوطه ارائه نمود.

لیست رشته های بدون کنکور پیراپزشکی 99

1. کاردانی بهداشت عمومی – بهداشت خانواده

2. کاردانی بهداشت عمومی – مبارزه با بیماری ها

3. کاردانی بهداشت محیط

4. کاردانی علوم آزمایشگاهی

5. کاردانی هوشبری

6. اتاق عمل

7. تکنسین سلامت دندان

8. پرستاری

9. مامایی

برای اطلاع از نحوه پذیرش در مامايي بدون كنكور 99 ، دانشگاه های علوم پزشکی ارائه دهنده این رشته، هزینه ها، شرایط، تراز قبولی مامایی 99، شرایط پذیرش در مامايي بدون كنكور 99 در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و ..

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با شماره : 9092305587 ) استان تهران) و 9099072952 (تماس از سراسر کشور(

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی به چه صورت می باشد ؟

با وجود آنکه پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی بر اساس سوابق تحصیلی است ، اما شما باید حتما در کنکور سراسری شرکت نمایید ، به عبارت دیگر بایستی همانند سایر داوطلبان کنکوری ، در نیمه دوم بهمن ماه ثبت نام کنکور سراسری تجربی را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهید.

پس از ثبت نام و حضور در جلسه کنکور ، بایستی منتطر اعلام نتایج باشید تا برای انتخاب رشته اقدام نمایید. حال در این بین ممکن است سوالی ذهن داوطلبان را مشغول به خود کند که مگر این رشته ها بدون کنکور نیست ؟ پس چه لزومی دارد در کنکور سراسری شرکت نماییم ؟

در پاسخ باید بگوییم که شما برای انتخاب رشته نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی دارید و هدف از شرکت در کنکور ، به دست آوردن اطلاعات لازم برای انتخاب رشته است و رتبه اکتسابی شما تاثیر چندانی در پذیرشتان نخواهد داشت.

منبع : مامایی بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه آزاد تا حدودی متفاوت با لیست رشته های دانشگاه سراسری و طبیعتا نحوه ثبت نام و انتخاب رشته نیز اندکی فرق دارد. برای انتخاب لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد متقاضیان باید از بین تمامی رشته ها تنها 100 مورد را انتخاب نموده و در لیست مربوط به خود وارد نمایند.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد در 6 گروه آزمایشی دامپزشکی ، فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، هنر ، کشاورزی و منابع طبیعی ارائه می شود که عبارتند از:

گروه علوم انسانی

زبان و ادبیات فارسی

· زبان وادبیات فارسی

· زبان وادبیات فارسی – ادبیات تطبیقی

· زبان وادبیات فارسی – ادبیات کودک و نوجوان

· زبان وادبیات فارسی – ادبیات پایداری

علوم جغرافیایی

· جغرافیای سیاسی

· جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری

· برنامه ریزی آمایش سرزمین

· جغرافیا و برنامه ریزی شهری – آمایش شهری

· جغرافیا و برنامه ریزی شهری – محیط زیست شهری

· مخاطرات محیطی

· آب و هوا شناسی – آب و هوا شناسی سینوپتیک

· طبیعت گردی

· ژئومورفولوژی و آمایش محیط

· جغرافیا و برنامه ریزی شهری – کاربری اراضی و ممیزی املاک

· آب و هوا شناسی – تغییر اقلیم

· آب و هوا شناسی – آب و هوا شناسی محیطی

· جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – برنامه ریزی کالبدی – فضایی

· جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – توسعه اقتصادی روستایی

· جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – مدیریت توسعه پایدار

· سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – سیستم اطلاعات جغرافیایی

· سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – سنجش از دور

زبان عربی

· زبان و ادبیات عربی

· مترجمی زبان عربی

· جهت اطلاع دقیق از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد و انجام ثبت نام ارشد بدون کنکور بهمن 98 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرید.

· 9099072952 – تماس از سراسر کشور (بدون گرفتن کد)

· 9092305587 – تماس از استان تهران

· تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با وجود آنکه رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود ، اما شرایط پذیرش در آن کمی سخت می باشد و همه ی فارغ التحصیلان کارشناسی مجاز به ثبت نام نمی باشند و فقط آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط استعداد درخشان باشند ، می توانند ثبت نام کنند. منظور از استعداد درخشان داشتن معدل کل بالا در مدرک کارشناسی می باشد که در ادامه به توضیحات بیشتر درباره آن پرداخته ایم :

· بر اساس مصوبات دانشگاه آزاد اسلامی شرط لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، دارا بودن حداقل معدل کل 17 در مقطع کارشناسی برای فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی و دارا بودن حداقل معدل کل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی (علوم پایه ، فنی و مهندسی و …) می باشد.

· داوطلبان مجاز به انتخاب رشته همنام و متجانس با رشته مقطع کارشناسی خود هستند.

· ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فقط یک بار در سال صورت می پذیرد و داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند ، فقط یک بار و در همان سال می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

· دانشجویان متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، باید مدرک کارشناسی پیوسته خود را در 8 نیمسال تحصیلی و مدرک کارشناسی ناپیوسته را در 4 نیمسال تحصیلی دریافت کنند.

· دانشجویانی که در طول مدت تحصیل خود درگیر مواردی مانند بیماری ، ماموریت والدین یا همسر ، ازدواج ، طلاق و یا زایمان شده اند ، حداکثر تا دو ترم تحصیلی به شرط مدت تحصیل آن ها اضافه می شود. (یعنی اگر بتوانند حداکثر تا 6 ترم از مقطع کارشناسی ناپیوسته و حداکثر تا 10 ترم از مقطع کارشناسی پیوسته فارغ التحصیل شوند ، مجاز به ثبت نام در طرح بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد هستند. در ضمن شرایط این دسته از داوطلبان باید مورد تائید کمیسیون دانشگاه باشد.)

· فارغ التحصیلان آن دسته از رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته که بر اساس سرفصل های تصویب شده ، طول مدت تحصیلشان حداقل 5 ترم می باشد، می توانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را انجام دهند.

· امکان تغییر رشته یا تغییر گرایش در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد.

· آن دسته از دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده هستند یا دارای ترم های مشروط شده می باشند، مجاز به ثبت نام بدون کنکور ارشد نیستند. ( منظور از دروس معادل سازی شده دروس مشترکی هستند که پس از تغییر رشته در مقطع کارشناسی ، معادل شده اند.)

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی ای لازم در ارتباط با رشته های ثبت نام کارشناسی ارشد و شرایط ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد اشنا کنیم . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : لیست رشته های ارشد بدون کنکور آزاد

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

چه کسانی می توانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد را انجام دهند؟

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مختص به داوطلبانی می باشد که دارای سهمیه استعداد درخشان هستند. در رابطه با سهمیه استعداد درخشان ارشد به طور کامل در دفترچه راهنمای ثبت نام توضیحاتی ارائه شده است ، اما در ادامه مطلب به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

· دانش آموختگان رشته های علوم انسانی باید حداقل معدل کل مدرک کارشناسی 17 را دارا باشند تا مجاز به ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد شوند.

· فارغ التحصیلان رشته های غیر علوم انسانی (علوم پایه ، فنی مهندسی و …) بایستی حداقل معدل کل 16 را در مقطع کارشناسی کسب کرده باشند.

· داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود در طول دوره ای بیش از 8 ترم اخذ کرده اند ، مجاز به ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد نمی باشند.(البته رشته هایی که براساس سر فصل مصوب طول دوره تحصیلی بیش از 8 ترم دارند ، شامل این قانون نمی شود)

· داوطلبانی که دارای دروس معادل سازی شده می باشند ، مجاز به ثبت نام بدون آزمون ارشد آزاد نیستند.

علاوه بر دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور نیز به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می کند. پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق شرکت در آزمون جامعی که توسط خود دانشگاه برگزار می شود ، میسر می باشد .

روش های ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد به 2 شیوه مختلف صورت می پذیرد :

1- ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 ، که در این شیوه متقاضیان در صورت احراز شرایط می بایست ابتدا در کنکور ارشد 99 ثبت نام می کردند و در مرحله بعدی بدون شرکت در آزمون می توانستند از بین 100 رشته مختلف 20 انتخاب به ترتیب اولویت داشته باشند شایان ذکر است انتخاب رشته ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط از بین لیست رشته های ارشد بدون کنکور مندرج در دفترچه امکان پذیر خواهد بود.

2- ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق اطلاعیه پذیرش هر یک از دانشگاه ها به صورت جداگانه ، در این شیوه پذیرش شرایط خاص هر دانشگاه برای ثبت نام ارشد بدون آزمون 99 متفاوت خواهد بود ضمنا در پذیرش دانشجو در این شیوه زمان معینی ندارد، متقاضیان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در مورد این شیوه پذیرش با شماره های مندرج در جدول ذیل تماس بگیرند.

جهت اطلاع از ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99اطلاع از رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و نحوه پذیرش از سراسر کشور با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) 9092305587 ( استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

داوطلبان محترم توجه داشته باشند که دانشگاه آزاد تنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون، دانشجویان را جذب می‌نماید. در مقطع کارشناسی ارشد جذب دانشجو منحصر به داوطلبینی می‌باشد که از سهمیه ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد برخوردار می‌باشند و در رابطه با سایر دانشجویانی که از این سهمیه برخوردار نیستند، پذیرش به صورت شرکت در آزمون می‌باشد.

داوطلبانی که در کنکور ارشد توانسته‌اند رتبه مورد نظر را کسب نمایند می‌توانند انتخاب رشته نمایند. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ذیل می‌توانند در ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت نمایند.

  1. داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی شرکت نموده اند و در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند، رتبه کنکور آن ها هیچ تاثیری در پذیرفته شدن آن ها در ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نخواهد داشت.
  2. داوطلبانی می توانند جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند و یا در اصطلاح به آنها دارای سهمیه استعداد درخشان می گویند که معدل آن ها در رشته های علوم انسانی بالای 17 باشد و در سایر رشته ها دارا بودن معدل بالای 16 برای ثبت نام الزامی می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند که تنها تبصره ای که در این مورد برای داوطلبان وجودخواهد داشت، در ارتباط با دانشجویانی می باشد که مشمول دروس معادل سازی می باشند. این دسته از داوطلبان حتی در صورت دارا بودن معدل بالای 17 نیز، امکان ثبت نام ارشد بدون آزمون 99 را نخواهند داشت.
  3. دانشجویانی که در دانشگاه آزاد در رشته های مختلف و در مقاطع گوناگون پذیرفته می شوند، در صورتی که در دانشگاه محل پذیرفته شده خود دچار مشکلاتی باشند، می توانند با توجه به آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت انتقالی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اقدام نمایند.
  4. متقاضیانی که مشمول نظام وظیفه می باشند. در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لازم است مدارک خود را به همراه داشته باشند.
  5. تعداد کد رشته محل هایی که داوطلبان دارای سهمیه استعداد درخشان امکان انتخاب در آن ها را خواهند داشت. تعداد 100 رشته محل می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد

  • مهندسی برق – الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی
  • مهندسی برق – برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی
  • مهندسی برق – سامانه های برقی حمل ونقل
  • مهندسی برق – سیستم های قدرت
  • رفتار حرکتی – آموزش تربیت بدنی
  • رفتار حرکتی – رشد حرکتی
  • روانشناسی
  • مهندسی مکاترونیک – ارتباطات جنبی انسان ، ماشین ، کامپیوتر
  • مهندسی مکاترونیک – طراحی ربات ها و سیستم های مکاترونیکی
  • مهندسی مکانیک – ساخت و تولید
  • مدیریت بازرگانی – بازرگانی بین المللی
  • مدیریت بازرگانی – بازرگانی داخلی
  • مدیریت بازرگانی – تجارت الکترونیکی
  • مدیریت بازرگانی – مدیریت استراتژیک
  • پرستاری
  • روان پرستاری
  • انگل شناسی
  • قارچ شناسی
  • بیوشیمی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مطالعات آب و خاک
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مطالعات شهری و روستایی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مدیریت مخاطرات محیطی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – هواشناسی ماهواره ای
  • علوم ارتباطات اجتماعی – روابط عمومی

لیست رشته‌ها در گروه‌ها و دانشگاه‌های مختلف متفاوت می‌باشد و با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام بدون کنکور این لیست در سال‌های مختلف بر اساس ظرفیت‌های در نظر گرفته دانشگاه‌های مختلف متغیر می‌باشد. درج تمامی این رشته‌ها در این مقاله امکان پذیر نمی‌باشد. جهت اطلاع از زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در هر لحظه از شبانه روز حتی ایام تعطیل، آماده خدمت رسانی به شما داوطلبان محترم می‌باشند.

منبع : پذیرش بدون کنکور ارشد ازاد

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99

پیرو آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ترم بهمن 99 از ابتدای دی ماه 1400 آغاز شد لذا کلیه متقاضیان ورود به مرحله تحصیلات تکمیلی می توانند پس از اطلاع از رشته محل ها و شرایط پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1400-99 اقدام به ثبت نام نمایند شایان ذکر است کلیه امور پشتیبانی – ثبت نام – پرسش و پاسخ در مورد شهریه و رشته محل ها با پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره های زیر در اختیار متقاضیان خواهد بود.

محتویات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

· شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و نحوه پذیرش دانشجو

· مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ثبت نام در این آزمون

· مقررات وظیفه عمومی داوطلبان آقا

· جزئیات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران

· هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و نحوه واریز آن

· رشته های تحصیلی ، نام دروس و منابع امتحانی

· ظرفیت پذیرش در هر رشته دانشگاهی

· ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان غیرایرانی

· شهریه هر یک از رشته ها

· و

ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با هم انجام می گیرند. یعنی شما پس از تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود ، باید کد رشته های انتخابی تان را نیز درج نمایید. هر داوطلب می تواند حداقل 1 و حداکثر 20 کدرشته محل را از یک رشته / گرایش امتحانی انتخاب نماید.

جهت اطلاع از کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و پذیرش بدون کنکور پیام نور ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، انجام ثبت نام ، مشاوره قبولی در آزمون فراگیر دریافت نمونه سوالات، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 (تماس از سراسر کشور) – 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام شده و امکان تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در بازه زمانی مشخصی فراهم می کند .

سال گذشته داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به مدت 10 روز فرصت داشتند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند که پیش بینی ما برای زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 نیز تقریبا اواخر مهر ماه خواهد بود . در این بازه زمانی که طی اخبار و اطلاعیه های مختلف اعلام می شود ، داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند . این دفترچه به بررسی شرایط ، ضوابط ، نحوه ثبت نام و معرفی منابع آزمون پرداخته و راهنمای مناسبی برای متقاضیان رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد .

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99

ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور همان‌گونه که ذکر شد ، تنها یک‌بار در سال امکان پذیر می‌باشد. بنابراین داوطلبان می‌توانند در مهر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پذیرش بدون کنکور پیام نور منحصر به آن دسته از داوطلبانی می‌باشد که مدرک کارشناسی خود را اخذ نموده‌اند. متقاضیانی که هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند و دارای این مدرک نمی‌باشند، نمی‌توانند در فراگیر پیام نور ثبت نام نمایند.

همان‌طور که اشاره شد، ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور به صورت الکترونیک می‌باشد و برای ثبت نام ، نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود. داوطلبان با توجه به فایل اسکن مدارک خود، می‌توانند نسبت به ثبت نام و پر نمودن فرم آن، اقدام نمایند. در هنگام ثبت نام نهایت دقت را در رابطه با وارد نمودن اطلاعات داشته باشید زیرا حتی در صورت پذیرش بدون کنکور پیام نور، چنانچه مغایرتی عمداً و یا سهواً صورت پذیرد، برابر با مقررات با این دسته از داوطلبان برخورد خواهد شد.

اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 99 دریافت می نمایید را لازم است نزد خود نگهداری کنید. درصورتی‌که در پر کردن فرم ثبت نام دچار اشتباهی شده‌اید، می‌توانید در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ، در جهت رفع این ایرادات گام بردارید. کلیه متقاضیان ضمن رعایت موارد مختلف، می‌توانند در لیست پذیرفته شدگان آزمون فراگیر قرار گیرند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور

استعلام غیبت سربازی با کد ملی

استعلام غیبت سربازی با کد ملی

آن دسته از مشمولینی که خدمت خود را به پایان نرسانده اند، حتما برای استعلام غیبت سربازی با کد ملی اقدام نمایید. در رابطه با اینکه غیبت سربازی چگونه محاسبه می شود؟ باید بگوییم با توجه به سن و همچنین میزان تحصیلات فرد. چگونه بفهمیم غیبت سربازی داریم؟ اگر درخواست خود را برای معافیت موقت ارائه نموده اید، می توانید از استعلام نظام وظیفه با کد ملی استفاده نمایید. با استفاده از استعلام غیبت سربازی با کد سخا کلیه مشمولین می توانند بدون مراجعه حضوری، استعلام بگیرند.

نحوه استعلام غیبت سربازی با کد ملی

سازمان نظام وظیفه عمومی ، برای سهولت انجام کار کلیه مشمولان، و همچنین عدم مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10 تلاش نموده است تا انجام کارهای خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند. استعلام غیبت سربازی با کد ملی با استفاده از فعال سازی پیامک امکان پذیر است. سازمان نظام وظیفه عمومی دو سرویس بدین منظور در نظر گرفته است. متقاضیان توجه داشته باشند که احتمالا استعلام از طریق پیامک، با هزینه همراه خواهد بود.

سرویس اول برای استعلام کدملی : در سرویس اول برای آن دسته از مشمولینی است که ثبت نام خود را به انجام رسانده اند، می توانند با استفاده از این سامانه، جهت اطلاع رسانی، اعلام بررسی اقدامات انجام شده، از این سرویس استفاده نمایند. سرویس ذکر شده برای استعلام مواردی همچون : تاریخ بررسی پرونده، تایید، ارسال به شورا، دعوت به شوراها، درخواست برای استعلام، عودت، صدور کارت، تحویل به پست و … از سرویس مذکور استفاده نمایند.

سرویس دوم : مختص به مشمولینی است که درخواست خود را به ثبت رسانده اند و حال می خواهند از طریق استعلام غیبت سربازی با کد سخا از همین سامانه استفاده نمایید. کافی است علامت ؟ را به شماره 11026010 پیامک را ارسال نمایید. جهت اطلاع از آخرین وضعیت مشمولین عدد : 1 را برای دریافت کد سخا با کد ملی ارسال نمایید. جهت اطلاع از وضعیت رسبدگی به پرونده : عدد 2، کد سخا، کد ملی و همچنین برای اطلاع از وضعیت رسیدگی برای درخواست تعویض کارت، عدد 3 را وارد نمایید.

برای استعلام غیبت سربازی با کد ملیاطلاع از نحوه دریافت بخشودگی غیبت سربازی و همچنین اطلاع از میزان جریمه غیبت سربازی می توانید سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

چگونه بفهمیم غیبت سربازی داریم؟

مطابق با قوانین تعیین شده معافیت موقت تحصیلی، کلیه دانش آموزان، طلاب در صورتی که درخواست خود را به ثبت رسانده باشند. می توانند تا حداکثر یک سال پس از تحصیل، برای معافیت خود اقدام نمایند. پس از پذیرش در دانشگاه های با آزمون و بدون آزمون نیز، بر اساس مقطع تحصیلی لازم است درخواست خود را تمدید نموده و مجددا به ثبت برسانند. در این شرایط، هر یک از فارغ التحصیلان، بر اساس مقطع تحصیلی خود، می توانند از معافیت موقت بهره مند شوند.

چنانچه مشمول سربازی می باشید، اما برای معافیت از سربازی، درخواست خود را به ثبت نرسانده است و مایل به ادامه تحصیل نمی باشد و یا انصراف از تحصیل داده اند، پس از رسیدن به سن 18 سالگی تمام، تنها تا 6 ماه فرصت خواهد داشت تا خود را معرفی نماید. در صورتی که درخواست خود را به ثبت رسانده اید اما برای اعزام به خدمت آماده نشده اید، غائب محسوب خواهید شد و در صورت اعزام لازم است زمان بیشتری را علاوه بر دوره ضرورت خود سپری نمایید.

آن دسته از مشمولانی که به صورت آزاد تحصیل نموده اند نیز برای استعلام غیبت سربازی با کد ملی تنها تا موعد قانونی زمان خواهند داشت. همچنین مشمولان خدمت از سربازی در صورتی که برای خدمت سربازی خود در زمان تعیین شده اقدام ننموده باشند، غائب محسوب خواهند شد و به همین دلیل لازم است مدارک خود را ارائه نمایند.

استعلام غیبت سربازی با کد سخا

در صورتی که غیبت سربازی داشته باشید، حتما لازم است از میزان غیبت خود اطلاع یابند. در صورت داشتن غیبت نمی توانید از تسهیلات سربازی استفاده نمایند. بنابراین حتما، برای استعلام سربازی اقدام نمایند. فرد مشمول خدمت سربازی اقدام به استعلام نمایند. همانطور که می دانید، استعلام غیبت سربازی از دو طریق امکان پذیر است. استعلام غیبت سربازی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +10 و همچنین از طریق استعلام غیبت سربازی با کد سخا.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استعلام غیبت سربازی با کد ملی به شما مشمولین عزیز ارائه نماییم. برای استعلام غیبت سربازی با کد سخا می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. پاسخ به سوالات چگونه بفهمیم غیبت سربازی داریم؟ و غیبت سربازی چگونه محاسبه می شود؟ را به صورت کامل از مشاوران نظام وظیفه ما دریافت نمایید.

منبع : استعلام غیبت سربازی با کد ملی

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99

لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99 خدمت داوطلبان و متقاضیان ادامه تحصیل در این دانشگاه شناخته شده اعلام شد. رشته های این دانشگاه به دو صورت رشته های باکنکور غیرانتفاعی و همین طور رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی برای داوطلب در مراکز مختلف این موسسه آموزش عالی ارائه می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه ارائه می شود و زمینه تحصیل را در هر دو نیمسال برای داوطلبان فراهم می سازد :

گروه ریاضی

مهندسی نقشه برداری

مهندسی ایمنی صنعتی

علوم و مهندسی باغبانی

مهندسی خط و سازه های ریلی

مهندسی مواد و متالورژی

معماری داخلی

مهندسی شیمی

مهندسی ساخت و تولید

مهندسی فضای سبز

علوم و مهندسی خاک

مهندسی کامپیوتر

مهندسی برق

مهندسی صنایع

مهندسی معماری

مهندسی عمران

علوم کامپیوتر

مهندسی پزشکی

مهندسی مکانیک

مهندسی هوافضا

مهندسی انرژی

کاردانی فنی عمران

مدیریت بیمه

کاردانی حسابداری

کاردانی شهرسازی

کاردانی امور زراعی وباغی

کاردانی فنی برق

مدیریت بازرگانی

کاردانی مدیریت بازرگانی

کاردانی حقوق قضایی

کاردانی تولید و بهره برداری ازگیاهان دارویی و معطر

کاردانی معماری

علوم و مهندسی باغبانی

کاردانی مدیریت صنعتی

کاردانی اقتصاد کار و بهره وری

کاردانی بیمه

کاردانی نقشه برداری

شیمی کاربردی

کاردانی مخابرات

کاردانی اشتغال

کاردانی امور زراعی وباغی

مدیریت امور گمرکی

شیمی محض

کاردانی آمار

کاردانی بهینه سازی مصرف انرژی

علم اطلاعات و دانش شناسی

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی – گروه آزمایشی علوم تجربی

کارشناسی

علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

زیست شناسی جانوری

زیست شناسی دریا

زیست شناسی سلولی و مولکولی

زیست فناوری

شیمی کاربردی

شیمی محض

علوم و مهندسی محیط زیست

گیاه پزشکی

میکروبیولوژی

اقتصاد کشاورزی

علوم و مهندسی باغبانی

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

مهندسی فضای سبز

علوم و مهندسی آب

مهندسی صنایع مبلمان

علوم و مهندسی جنگل

علوم و مهندسی شیلات

علوم و مهندسی خاک

بهداشت مواد غذایی

جهت نحوه پاسخگویی به سؤالات درس ریاضی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه غیرانتفاعی چقدر است؟

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99 » بر اساس اطلاعیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری میزان، شهریه ثابت و متغیر دانشگاه های غیر دولتی و غیر انتفاعی به شرح زیر است:

میزان شهریه ثابت دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی (گروه علوم انسانی) 2 میلیون و 500 هزار ریال می باشد.
میزان شهریه ثابت دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی( گروه علوم انسانی) سایر گروه‌‌های آموزشی : 3 میلیون و 500 هزار ریال
میزان شهریه ثابت دانشگاه‌ غیر انتفاعی (گروه فنی و مهندسی) : 4 میلیون و 125 هزار ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی عمومی گروه علوم انسانی : 176،250 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه (نظری )گروه علوم انسانی 264،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی اصلی و تخصصی (نظری) گروه علوم انسانی: 279،063 ریال
میزان شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته (به ریال) گروه علوم انسانی 220،313 ریال
میزان شهریه هر واحد پروژه و کارورزی در صورت وجود در برنامه آموزشی گروه علوم انسانی : 734،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی عمومی سایر گروه‌های آموزشی 250،176 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه (نظری) سایر گروه‌های آموزشی 264،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه اصلی و تخصصی (نظری) سایر گروه‌های آموزشی 323،125 ریال
میزان شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته (به ریال) سایر گروه‌های آموزشی 264،375 ریال
میزان شهریه هر واحد پروژه و کارورزی در صورت وجود در برنامه آموزشی سایر گروه‌های آموزشی :734،375 ریال

منبع : رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

12345678910
last