اعلام نتایج کنکور ارشد 99

چهارشنبه 2 بهمن 1398
13:49
نگین صابر

اعلام نتایج کنکور ارشد 99

داوطلبینی که در کنکور ارشد 99 شرکت نمودند بایستی نتایج آزمون را مشاهده نموده و در صورت قبولی اقدام به ثبت نام حضوری نمایند. نتایج کنکور ارشد از طریق سازمان سنجش منتشر میشود و شما با ورود به سامانه سازمان سنجش اقدام به مشاهده نتایج نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 جواب اولیه این آزمون در قالب کارنامه منتشر شده و وضعیت علمی کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد را مشخص می کند . سال گذشته به دلیل وقوع سیل در برخی استان های کشور ، کنکور کارشناسی ارشد به تعویق افتاد و داوطلبان نتایج اولیه خود را در نیمه دوم تیر ماه دریافت کردند در حالی که پیش بینی ما برای زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 نیمه دوم خرداد ماه می باشد . داوطلبان در این زمان باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد را مشاهده نمایند . از این مرحله به بعد مسیر دانشگاه آزاد و سراسری جدا شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ به سایت سازمان سنجش و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به سایت azmoon.org مراجعه می کنند .

اعتراض به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 99

معمولا در تمامی دوره ها ، به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ، امکان اعتراض به نتایج اعلام شده فراهم می شود. شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به سامانه ارسال درخواست سازمان سنجش آموزش کشور اعتراض به نتایج کنکور ارشد خود را اعلام کنند.

به این منظور باید ابتدا عضویت خود را در سامانه مذکور انجام داده و سپس با در دست داشتن آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور ، وارد سامانه ارسال درخواست شده و مراحل لازم را طی کنند. مهلت ثبت درخواست تجدید نظر در آزمون سال گذشته تا 26 شهریور ماه بوده است که یعنی داوطلبان حدود 10 روز پس از انتشار نتایج ، می توانستند اعتراض خود را ثبت نمایند. پیش بینی می شود امکان اعتراض به نتایج ، در سال جاری نیز به همین منوال پیش برود.

جهت اطلاع از اعلام نتایج کنکور ارشد 1400-99 و مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد 99 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید 9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

شرایط پذیرش رشته های کارشناسی ارشد 99

شرایط عمومی

· اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران

· عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

· عدم اشتهار به فساد اخلاقی

· عدم سوء پیشینه در گروه های سیاسی غیرقانونی

شرایط اختصاصی

· داوطلبانی که تا تاریخ 31 شهریور 99 موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود گردند، مجاز به ثبت نام در آزمون خواهند بود.

· دانشجویان کارشناسی ارشد و یا دکتری جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، می بایست قبل از زمان ثبت نام از تحصیل در دانشگاه محل تحصیل انصراف دهند در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود. داوطلبانی که تنها قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند از رعایت این شرط معاف می باشند.

· داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 98 دوره ی روزانه پذیرفته شده اند مجاز به ثبت نام هستند ولی زمان انتخاب رشته تنها مجازبه انتخاب رشته های دوره غیر روزانه خواهند بود.

· فارغ التحصیلان رشته های دبیری ، گروه پزشکی و داوطلبان شاغل در سازمان های دولتی و یا وزارتخانه ها تنها در صورت اخذ موافقت سازمانه مربوطه مجاز به شرکت و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد خواهند بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با اعلام نتایج کنکور ارشد 99 ارائه دادیم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامان هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : نتایج کنکور ارشد 99


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز مشاوره ایران تحصیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]