کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 99

چهارشنبه 2 بهمن 1398
14:11
نگین صابر

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 99

قبل از شرکت در کنکور ارشد لازم است کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید. پس از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد می توانید از حوزه امتحانی آگاه شوید. کارت ورود به جلسه آزمون ارشد دانشگاه آزاد و سراسری به صورت ادغام شده می باشد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

در کارت ورود به جلسه ، اطلاعات هویتی و تحصیلی و هم چنین آدرس محل برگزاری آزمون درج شده است. داوطلبان باید در هنگام دریافت کارت دقت کنند که اطلاعات درج شده در آن با اطلاعات حقیقی آن ها مغایرت نداشته باشد اما چنانچه داوطلبی متوجه اشکالی در عکس داوطلبی خود یا یکی از اطلاعات درج شده در کارت شود می بایست نسبت به رفع آن اقدام نماید.

رفع مشکل احتمالی در کارت ورود به جلسه از دو طریق امکان پذیر می باشد که یکی مراجعه به سایت سازمان سنجش و قسمت ویرایش اطلاعات و دیگری مراجعه به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها می باشد که با توجه به مشکل موجود ، رفع نقص از طریق یکی از روش ها صورت می گیرد.

در صورت وجود مغایرت در کارت ورود به جلسه خود برای رفع آن به نکات زیر توجه فرمایید:

1. اگر در کارت ورود به جلسه شما ، مغایرتی در بند های نام خانوادگی ، نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، معدل مقطع کاردانی ، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی مقطع کاردانی ، معدل مقطع کارشناسی ، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی وجود داشت برای اصلاح آن از طریق لینک مربوط حداکثر تا روز قبل از آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و برای رفع آن اقدام نمایید.

2. هیچگونه تقاضایی در خصوص کد و نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون پذیرفته نمی شود.

3. اگر در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه متوجه مغایرتی در سهمیه ثبت نامی خود شدید ، برای اعلام مغایرت به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به ویرایش آن اقدام نمایید تا در صورت تایید سهمیه ارگان مربوطه ، سهمیه مورد نظر بعد از برگزاری آزمون برای شما اعمال گردد.

4. آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند اما سهمیه آن ها مورد تایید ارگان مربوطه قرار نگرفته است ، بعد از ویرایش اطلاعات ، برای بررسی و مشخص شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ دو روز بعد از برگزاری آزمون به ارگان ذیربط مراجعه کنند. لازم به ذکر است که فقط در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوطه ، سهمیه درخواستی اعمال می شود در غیر این صورت گزینش داوطلب به صورت سهمیه آزاد انجام گرفته و اعتراض نسبت به این موضوع قابل قبول نمی باشد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 99 در تمامی رشته ها، نحوه مطالعه دروس مختلف و برنامه ریزی توسط مشاوران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952تماس از سراسر کشور

9092305587تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 جدول زمان بندی این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار داده و آن ها را از تاریخ رویدادهای مهم مطلع می کند . یکی از این رویدادها دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 می باشد که چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org قرار می گیرد . بر اساس جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش زمان دریافت کارت ورود جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 از روز دوشنبه 25 فروردین ماه لغایت روز چهارشنبه 27 فروردین ماه می باشد

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 99 توسط سازمان سنجش منتشر شده است و متقاضیان باید در زمان های اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org کارت آزمون را دریافت نمایند . همچنین سامانه ای که برای اینکار طراحی شده امکان مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99 را براساس اطلاعات ثبت نامی داوطلب فراهم می آورد .

روش اول : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی داوطلب
روش دوم : بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آشنا کنیم وراهنمایی های لازم را در ارتباط با زمان دریافت کارت ورود به جلسه و رفع نقص دریافت کارت ورود به جلسه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان دریافت کارت را از دست ندهید چرا که فقط از طریق سامانه بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : کارت ورود به جلسه ازمون ارشد 99


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز مشاوره ایران تحصیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]