اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد

چهارشنبه 27 فروردين 1399
13:38
نگین صابر

اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد

تایج میهمانی دانشگاه آزاد اعلام شد. کلیه داوطلبان می توانند جهت مشاهده نتایج به سامانه اعلام شده مراجعه کنند. اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد پس از گذشت مدتی از اتمام دوران مشخص شده برای ثبت نام انجام می گیرد. در این نوشته در پی دادن اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد در اختیارتان قرار می دهیم.

زمان اعلام نتایح میهمانی دانشگاه آزاد

در رابطه با زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد باید عرض کنیم که نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد نیمسال اول در سال گذشته در شهریور ماه به عرض ثبت نام کنندگان محترم رسید.

اما در رابطه با سال جاری فعلاً نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد و فعلاً باید منتظر اعلام سایت مربوطه در رابطه با زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد ماند.

اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد چگونه انجام می شود؟

در رابطه با نحوه اعلام نتایج میهمانی آزاد باید خدمت شما دوستان عزیز دانشجو عرض کنیم که نتایج میهمانی دانشگاه آزاد در سایت مربوط به ثبت نام و اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد اعلام می شود.

در واقع، اعلام نتایج میهمانی آزاد در سایتی تحت عنوان منادا و به نشانی monada.iau.ir انجام می شود.

آیا امکان پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد برای من وجود دارد؟

آیا دانشجویان می توانند به پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد تا زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد بپردازند؟ این سؤالی است که برای بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد که درخواست میهمانی داده اند مطرح می شود.

در پاسخ باید عرض کنیم که بله هر فرد می تواند از طریق سامانه اعلام شده یعنی سامانه منادا نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد خود را پیگیری کند.

در رابطه با نحوه پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد می توانید از کمک مشاوری خبره در این حوزه کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره گرفتن مهمانی دائم یا موقت آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

آیا شرایطی برای افراد مایل به ثبت نام در میهمانی های آزاد در نظر گرفته شده است؟

سؤالی که معمولاً برای دانشجویان دانشگاه آزاد مطرح می شود این است که آیا شرایطی خاص برای شرکت و ثبت نام در میهمانی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است؟

در پاسخ باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بله افرادی که با شرایط خاص امکان شرکت و ثبت نام در طرح مهمانی دانشگاه آزاد را دارند.

در حقیت، باید عرض کنیم که اشخاص دارای معلولیت، بیماری، دانشجویان ورزشکار و یا کسانی که در رده قهرمانان ملی قرار دارند، هر یک از دانشجویان خانواده های شاهد و ایثارگر، افرادی که متأهل شده اند و یا متارکه کرده اند امکان ثبت نام در طرح مهمانی دانشگاه آزاد را دارند.

البته نتایج مهمانی دانشگاه آزاد نیز برای این افراد بعد از مدتی از اتمام زمان ثبت نام از طریق سامانه معرفی شده انجام می گیرد.

آیا می دانید شرایط گرفتن مهمانی دانشگاه آزاد به جز موارد ذکر شده در بالا دیگر شامل حال چه کسانی می شود؟ برای اطلاع از مواردی که می توانند در این طرح شرکت کنند و شرایط آن را دارند می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

منبع : اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز مشاوره ایران تحصیل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]